Go to top

info@gelukkigoporde.nl    T 0646718624           

In 4 weken 

een blijvend opgeruimde thuiswerkplek

voor jouw onderneming

Werk jij als zelfstandig ondernemer regelmatig vanuit huis of in je praktijk aan huis? Dan slokt e-mail ongetwijfeld een deel van je werktijd op.  Start je regelmatig met tegenzin aan je werkdag omdat je weet dat jouw mailbox uitpuilt van ongelezen of nog op te volgen mails? Is de manier waarop je jouw digitale documenten bewaart onoverzichtelijk geworden, waardoor je tijd kwijt bent met zoeken naar documenten en nadenken waar je nieuwe documenten moet bewaren? Heb je een werkplek of thuiskantoor die onoverzichtelijk ingedeeld of rommelig is? Waar je steeds afgeleid wordt door anderen? Dan is de kans groot dat dit onrust veroorzaakt en het gevoel geeft dat je de boel niet onder controle hebt en  je werkdag niet zo efficiënt verloopt.

Hoe zou het zijn om een goed ingerichte ruimte te hebben om productief vanuit huis of je praktijk te kunnen werken? Een fijne werkplek zonder stapels spullen, een uitpuilende mailbox of ongestructureerde digitale mappenstructuur. Zodat je de rust en tijd hebt om je werk te doen voor je klanten. En meer tijd overhoudt voor ontspanning en je dierbaren.

Als professional organizer help ik je om gestructureerd te werken met je e-mails en digitale documenten. En om slimmer om te gaan met de beschikbare ruimte in je thuiskantoor. Zodat je de rust en tijd hebt voor de kern van je werk. Ik help je jouw e-mailbox en digitale documenten overzichtelijk in te delen, zodat je bewaart wat belangrijk is en efficiënter kunt werken. Misschien heb je een website voor jouw onderneming, maar vind je het lastig om daar een vlot lopende of grammaticaal kloppende tekst voor te schrijven.  Dan kan ik jouw teksten voor jou redigeren, want daarin ben ik ook ervaren en geschoold.

Voor mijn begeleiding om je werkplek, e-mailbox en digitale documenten in 4 weken goed georganiseerd te krijgen, zodat je efficiënter kunt werken, is de investering 395 € . Wil je jouw teksten laten redigeren, dan maak ik daarvoor een offerte op maat.

In 4 weken

je thuiswerkplek blijvend op orde

telefonische kennismaking
1 x 4 uur hulp op de werkplek
2 x 0,5 uur videobellen
opdrachten tussendoor
bonus: 5% korting op opbergmaterialen
investering € 395
redigeren (website)teksten optioneel

Jouw praktische kijk op structuur aanbrengen en behouden, heeft me echt geholpen aan een overzichtelijk e-mailbox en digitale mappenstructuur. Ik start en eindig mijn werkdag nu met een gerust gevoel. ‘  Tineke –  Wilnis

Top dat mijn werkplek nu echt een fijne plek is geworden. En wat handig dat je ook teksten redigeert. Mijn websiteteksten zijn nu veel beter leesbaar.’  Tim – Amsterdam

 

Leveringsvoorwaarden en privacyverklaring

Download de leveringsvoorwaarden als pdf-bestand.
Ik werk volgens de gedragscode van de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers (NBPO). Dit houdt in dat ik respectvol omgaan met mensen, situaties en spullen. Daarnaast kun je in mijn privacyverklaring lezen hoe ik omga met je persoonlijke gegevens. Ik heb geheimhoudingsplicht. Je bent er dus van verzekerd dat ik anderen niet vertel wie mijn klanten zijn en wat ik met hen bespreek.