Go to top

info@gelukkigoporde.nl    T 0646718624       

Tarief en werkgebied

Gelukkig op Orde is de opruimcoach in de Randstad en werkt bijvoorbeeld in Aalsmeer, Aalsmeerderbrug, Abcoude, Amstelhoek, Amstelveen, Alphen aan den Rijn, Amsterdam, Badhoevedorp, Bovenkerk, Breukelen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heemstede, Hoofddorp, Hillegom, Kaag en Braassem, Kudelstaart, Landsmeer, Leimuiden, Lijnden, Lisse, Maarssen, Mijdrecht, Nes aan de Amstel, Nieuwkoop, Nieuwveen, Nieuw-Vennep, Noorden, Ouderkerk aan de Amstel, Rijsenhout, Rijnsaterwoude, Roelofarendsveen, Vijfhuizen, Vinkeveen, Wilnis, Woubrugge, Zaandam, Zevenhoven en Zwanenburg.

Uurtarief

Het uurtarief voor particulieren is €49 euro. Er wordt geen btw gerekend. Kleine materialen zoals tabbladen, etiketten en notitieblokjes zijn inbegrepen. Dat geldt ook voor de enkele reiskosten tot 20 km vanaf onze standplaats de gemeente Uithoorn.  De kennismaking van een uur is gratis en vrijblijvend. Ook is het mogelijk om een voordeliger pakket te kiezen. Daarnaast kunnen 2,3,of 4 losse uren per keer worden gereserveerd. Voor klanten met een Persoons Gebonden Budget (PGB) wordt het tarief in overleg vastgesteld.

Pakketten

Pakket ‘Gelukkig op Orde’
Wil je eens eenmalig kennismaken met de Gelukkig op Orde aanpak? We gaan samen aan de slag in een door jou gekozen ruimte. Je leert een opruimmethode waar je zelf mee verder kan.
Dit pakket bestaat uit:
• Intakegesprek
• 1 werksessie van 3 uur
• Kleine organizing materialen

De investering bedraagt EUR 142 (inclusief reiskosten en reistijd binnen 20 km, vrijgesteld van btw)

Pakket ‘Gelukkiger op Orde’
Is jouw opruimklus wat groter dan een specifieke plek in huis en wil je meerdere ruimtes aanpakken? We gaan samen aan de slag en tussendoor ga je zelf aan de slag met een opruimmethode die bij je past. Het pakket:
• Intakegesprek
• 3 x werksessie van 3 uur
• Kleine organizing materialen
• Huiswerkopdrachten en contact tussen werksessies

De investering van dit pakket bedraagt EUR 410 (inclusief reiskosten en reistijd binnen 20 km, vrijgesteld van btw)

Pakket ‘Gelukkigst op Orde’
Wil je niet alleen je spullen opruimen, maar ook je agenda of huishouden beter organiseren? We gaan samen aan de slag met opruimen en organiseren van je tijd. Tussen onze afspraken door ga je zelf aan de slag met opruimen en organiseren van je tijd aan de hand van de methode waarmee we samen aan de slag zijn gegaan. Het pakket:
• Intakegesprek
• 4 x werksessie van 3 uur
• Kleine organizing materialen
• Huiswerkopdrachten en contact tussen werksessies

De investering bedraagt EUR 530 (inclusief reiskosten en reistijd binnen 20 km, vrijgesteld van btw)

Verhuisbegeleiding

Verhuisbegeleiding is op basis van nacalculatie. Wel maken we een offerte op basis van de uren-inschatting die we samen maken. De begeleiding bestaat afhankelijk van wat je wilt, uit:
• Intake
• Samen sorteren en opruimen
• Inpakken
• Administratie rondom verhuizing

Online hulp

We geven ook individuele begeleiding online voor als je alleen een zetje in de rug wilt om te beginnen met opruimen en organiseren in huis, het plannen van je agenda of ordenen van je administratie. Je kunt bijvoorbeeld een half uur deze hulp krijgen, waarna je zelf verder aan de slag kunt met opruimen, plannen of je administratie ordenen. Een half uur hulp via Facetime is een investering van 20 euro.

Leveringsvoorwaarden

Download de leveringsvoorwaarden als pdf-bestand.