Go to top

info@gelukkigoporde.nl    T 0646718624       

Werkwijze

Na een telefonische eerste kennismaking met jouw hulpvraag als uitgangspunt, maakt opruimcoach Pien of Sanne een afspraak om bij jou thuis nader kennis te maken en een indruk te krijgen van de huidige situatie. We bespreken in ongeveer een uur vrijblijvend en kosteloos jouw wensen en de mogelijkheden. Hoeveel tijd we samen nodig hebben om iets te kunnen bereiken, hangt onder andere af jouw situatie en leefomgeving, hoe snel je beslissingen kan nemen en hoe je fysieke en mentale gezondheid is. We werken daarom op afspraakbasis. Dat betekent dat we per keer bekijken wat we aanpakken en hoe we eventueel daarna verder gaan.

Werkafspraak

Als je na onze kennismaking daadwerkelijk samen aan de slag wilt, maken we een vervolgafspraak van ongeveer drie uur. Ervaring leert dat in die tijd je een concreet resultaat kunt behalen, zonder dat het te intensief is. We beginnen graag met iets aan te pakken waar je het meest gelukkig van wordt als het weer op orde zou zijn. Terwijl we aan het werk zijn, gaan we uit van wat jij belangrijk vindt. Jij bent degene die de beslissingen neemt. Tegelijkertijd krijg je tips die je meteen kunt toepassen, zodat je het bereikte resultaat ook zelf op orde kunt houden.

Vervolg

Of je na de werkafspraak nog een onderdeel van je huis, je werkplek, administratie of agenda samen wilt aanpakken, is helemaal aan jou. Mogelijk heb je intussen voldoende kennis en vaardigheden om zelf verder te gaan. Of wil je voorlopig zelf verder aan de slag en later nog eens samen. Dat is allemaal prima. We nemen sowieso na afloop graag nog contact met je op om te horen hoe je de hulp hebt ervaren en of je nog ‘gelukkig op orde’ bent.

Gedragscode en privacy

Gelukkig op Orde werkt volgens de gedragscode van de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers (NBPO). Dit houdt in dat we respectvol omgaan met mensen, situaties en spullen. Daarnaast kun je in onze privacyverklaring lezen hoe we omgaan met je persoonlijke gegevens.